sevgitekes bende o haftaya kadar kendim yaptım hazır ağda bantlarıyla ama şimdi yapmak o kadar zor ki anlatamam 39+2 olduk mecburen 2 gün önce jiletle aldım çatı muayenesi için
Keşke yapmasaydım diyorum çünkü ağda yapsaydım beni baya idare ederdi ama jilet yaptığım için haftaya tekrar muayene olacağım diye tekrardan jiletle temizlemem lazım yaa😣😣 bence sen sonuna kadar yapabilirsen o bantları kullan daha rahat