YcelMlayimYldrm Kardelen bnm de bayağı agriyoru kalcamin üstünden. Yatarken çok zorluk cekiyodum. Dün hamile yastığı aldm gece çok rahattm inşaallah yastık ise yaramıştır 😀
Halimearslan55 Kardelen var ben felaket derecede hemde 27 haftaya gireceğim bir güm sonra hele sabahları o bel ağrısı ..
Ozlemr Kardelen gece de ağrıyor bazen uflaya puflaya uyanıyorum bi sağa bi sola dönüyorum olmuyor sırt üstü yatıyorum.
HilalHilalSeyhan Valla bende bi halsizlik basladi kizlar temizlik yapim diyorum baslyorum birakiyorum basliyorum hemen yoruluyorum sizede oluyomu öyle