Cerengul08 sakın ama sakın irem yengel e gitmeyin. Çoğu hastası şikayetçi. Kaba. Sürekli bağırıyor. Bende kendisiyle tartıştım. Acile gittim kürtaj sonrası ağrım var diye. Çok fazla Kanamam vardı o halde muayene etti istemiyordum ama bağırdı çapırdı. Madem ağlıcaksınız yapmayın çocuk filan dedi. Canımın acıdğını söyledim muayenede kocam ve annemde odadaydı perdenin arkasında. Bana bağırarak kocanla ilişkiye girerken acımıyo mu. Aynı şey filan dedi. Utandım yerin dibine girdim. Allaha havale ettim. Bela okumuyorum gelip beni bulur diye. Allah ıslah etsin onu