Eminehmc Serifeee 38+0 dün acilde düzenli sancılarım çıktı ama açılma yok heran olabilir dedi doktor beklemedeyiz inşallah hemen olur 😄
Cicima 39+3 den selamlar 🤭 hareketler yavaşladı güç topluyor sanırım heyecanla bekliyoruz. Oğlum 41+3 de gelmişti kızım da öyle olacak gibi sanki.
Hacere 39+3 dün nişanım geldi ama sancı ve istenilen açıklık yok beklemedeyim bende. Hiç bir belirti yok diye bende üzülüyordum ama nişanım gelince bi heveslendim ama bekliyorum hala 😂