Zeynepzeze 9 gün önce sezeryan ile doğum yaptım. Şiddetli derece de sırt ağrım var 😔 Ayakta durduğum ve oturduğum zaman daha hissedilir oluyor.. Bebeği emzirirken çok zorlanıyorum. Sizde yaşadınız mı böyle bir durum?
Pembepanjur Zeynepzeze spinal olmadım , narkozla sezeryan oldum 2 kez ama sırt ağrım değil dikiş yerlerim ağrıyordu . Ağrıkesici içiyordum .
Hikayem3 Zeynepzeze bol bol gunde en az 3 litre saf su ic sade neskafe ic vucuttan o narkozu atman lazim bana doktor boyle soylemisti ayrica dayanamadigimda karisimli bi serum takmisti
Zeynepzeze Pembepanjur Genel anestezi oldum. Dikiş yerleri zaten ağrıyor ama birde sırt ve baş ağrısı var 😢
Pembepanjur Zeynepzeze doğru başağrısıda vardı canım ama bel ağrısını bilmiyorum genel anestezi yapıyormu ?
Zeynepzeze Pembepanjur Anestezi ile alakalı olup olmadığını bilmiyorum. Belki de değişen hormonlardan 🤷♀️
NazoliBlog Aynı şeyi yaşıyorum. Doğum yapalı 15 gün oldu. Epiduralden genele döndüm. Emzirmeyle başlayan sol kürek kemiği ağrısıyla mücadele ediyorum. Özellikle nefes alıp verirken ağrıyor.