Busra_karadag sabahları aç karnına kayısı günkurusu tüket canım ve her gün yap rahatlatır bür malatyalı olarak kayısıyı tavsiye ederim çok faydası var gerçekten.
Ben de 6+4 üm kanamam lekelenmem olmadı ama karın kasık bel ağrım çoktu doktorum önlem amaçlı progestan yazdı ben de fitil olarak kullanıyorum. Rabbim bebeğinin sağlıkla büyümesini nasip etsin inşallah canım risk geçene kadar dinlenmeye devam 😍