Hsrt_orhn Bende görmüşüm doktorun hesaplamasına göre bebeğim 13 haftalık olamasi gerekiyorken 15 haftalık görünüyor Bu durumda üstüne görmüş olmalıyım
Bilgin NurEto benim adet kanamasi gibiydi ama normalde de ben cok az adet olan birisiyim 3 bile surmezdi
Beril006 Gunduz_01 bende gördüm 8. Haftamda en son Bi pıhtı attım dedim düştü ama şu an sağlıklı şükür