Meltemkd Merhaba kizlar ben 5+5 haftalik hamileyim.. Benimle ayni hafta olan var mi? Merak ediyorum ayni seyleri yasiyor muyuz:)
Balzamin Meltemkd benim de 5+4. 2 gün önce keseyi gördük. Bir hafta sonra kalp atışı için çağırdı. Kan ve idrar verdim test için. Kalp atışı için ben de heyecanlıyım inşallah duyarız 🙏🏻
AkdAkd Meltemkd Ben de 5+5 teyim:) geçen hafta keseyi gördük salı günü inşallah bebeği görürüz dedi dr cooook endişeliyim ben de
Haticenurum123 Meltemkd 34 haftaligim 6 haftalikken günler nasıl gececek diyordum gecti gitti rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin
Selinglr Meltemkd 5+3 canım halsızlık mıde bulantısı ara ara acıkma surekli ama kusma yok sen neler yasıyosun
Meltemkd Ruhsuz öncelikle tebrik ederim :) pazartesi tam 6 haftalik oluyorum ve doktor kontrolum var. 6 haftalikken ultrasonda bebegin gorulmeme ihtimali var mi? Ben cok endiseliyim keseyi alttan muayenede gormustuk ama ultrasonda gorememistik. Bebegi gorup kalp atislarini da duysam rahatlicam sanki 🙏
Ruhsuz Meltemkd sagol cnm Ben de tebrık ederim 😊Rabbim saglıcakla kucagımıza almayı nasıp eder İnsAllah 🤲 neden bu kadar erken giyorsun beklesen 1 hafta daha iyi olmaz mı erken çünkü daha ben de gitmedim ne kadar geç o kadar iyi
Hazalce Meltemkd ben 5+6 ilken kese gözüktü doktor 2 hafta sonra gel dedi ben bi kalp atışını duysam rahatlıcam ama erken daha
Raziye26 Meltemkd ben 5+3üm biz gördük ultrasyonda salı günü de kalp atışını duyarız inşallah demişti doktorum.
Meltemkd Ruhsuz 4 haftalikken ogrendim hamile oldugumu doktor verdi bu tarihi de tekrar gelmem icin :/ stresle basa cikamiyorum zaten sende de boyle olmus muydu yoksa ben mi abartiyorum hep icimde yolunda gitmeyen biseyler olcakmis gibi geliyor :(
Meltemkd Balzamin Tebrik ederim🤗 Keseyi ultrasonda mi gordunuz yoksa alttan muayene de mi? Ben 4+4 de ogrendim hamile oldugumu ultrasonda kucuk oldugu icin goremedik o gun kan testi verdimbdaha sonra alttan muayene ile baktik keseyi o sekilde gorduk
Ruhsuz Meltemkd her gebede oluyor bu malesef Benin öncesinde 4 kaybım var inanın sizden daha çok korkuyorum ama Rabbim büyük iyi düşünelim iyi olsun İnsAllah
Meltemkd Ruhsuz Bu stresten bian evvel kurtuluruz insallah.. Allah bebeginize ve size saglikli uzun ömürler nasip etsin 🌸🌸
Secil16 Ben de 5+1 günlüğüm kızlar . 2 kaybım var aynı şekilde kalp atışı duyulmayacak diye ben de endişeleniyorum rüyalarıma giriyor. Demek ki bi ben değilim panik yapan
Ruhsuz Secil16 kayıpların sebebi belli mi cnm başın sagolsun okuyun kendinize sürekli Rabbime sıgınacagız her sey güzel olacak İnsAllah 🤲🤲
Meltemkd Secil16 Benim ilk gebeligim, ama yalniz degilsin hep kendimi korkuttum durduk yere simdide dusunmeden edemiyorum.. Stres suan bizim icin hic iyi degil aslinda yanlis yapiyoruz, umarim saglikla kucagimiza aliriz bebeklerimizi❤❤
Secil16 Ruhsuz maalesef belli değil kan pıhtılaşması var ama iğne kullandığım halde düştü. İnşallah bu defa kavuşuruz