Kahramanandmom Sancıdan yerleri tırmaladığım halde , nst'de sancı çıkmadı bugün . Idrar yaparken sanki vajinamda taş var gibi bir ağırlık .. Bu sancıları biz hissederken cihazda neden çıkmaz ? 4 eylül de ki muaynedem doktorum her an hazırlıklı olun demişti bu arada 37.haftamda sezeryanla doğurmak istiyorum .
R_abia Kahramanandmom bende çok bel kasık ağrısı yaşıyorum ama nstede hafif bi sancı çıkıyor 🤷🏻♀️ 37. Hafta erken gibi kendi isteğinizle sezeryan için 38 den sonrasına gün veriyorlar diye biliyorum
espalp Kahramanandmom enfeksiyon olabilir belki idrar kültürü yaptırsanız bugün 🙏🏻 37’de isteğe bağlı sezaryen yaparlar mı bilmiyorum erken diyebilir doktor🙄 ben 38’de olucam gün verdi doktor 🙄
Kahramanandmom R_abia Yurtdisinda yasiyorum iki hafta ilerde ileriyor bebeğim az önce konuştuk önce suni sancı vericekler 🤦♀️
Kahramanandmom espalp kuzum 37.hafta uygun dediler 2 hafta da önde ilerliyor çok sukur enfeksiyon yok ağrilarimdan dolayi artik dermanim da kalmadi sureklu morfin serum igne almaktan