Nisannasell Aynen bence öyle düşünmüştür ben de cuma 2li sonucu almaya gittiğimde doktorum beni araştırma Hastanesi'ne yönlendirdi hemen git detaylı USG için randevu al şimdi gitmezsen çok geç kalırsın randevu bulamazsın cebinden 600tl boşa çıkmasın özele gitmek zorunda kalma dedi pazartesi gidicem randevu almak için 14+6yiz suanda. Zaten detaylı için önce doktor bebeğe USG ile bakıyor sonra da bebeğin günü ve gelişimine göre şu gün gel diye tarih veriyor endişe etme herşey yolunda bence ☘🙏🤗