Fgaslan eğer sağlık bakanlığı geçersiz numune dediyse o şekildedir. Üzmeyin kendinizi sıkıntı olsaydı ilk topuk kanında da sorun çıkardı. Ebe korkutmuş sizi sorduğunuzda nedenini dahi söyleyememiş sorun olsaydı mutlaka şu nedenden derlerdi yada farklı bir hastaneye yönlendirirlerdi. Endişe etmeyin bence inşallah hiçbirşey yoktur.🙏🏻🙏🏻