Hilal_00 Kızlar selam 🌺 20+4 haftalık gebeyim gece yatarken bebeğim hareketlendi hatta elimi koydum Kaydı resmen elimden hissettim o kadar güzel bir duygu ki rabbim isteyen herkese nasip etsin🤲🏻 fakat bi sorum var karnımın üzerinde olması gerekmiyor mu ben tam aşağıda hissettim resmen neden acaba ?🥺@
Alisalpa Hilal_00 ilk başlarda aşağıda hissetmen o kadar normal ki zamanla heryerde hissediyorsun eğik oturduğunda resmen rahatsız olup tekme atıyor 😅 heryerde hissetmen normal alt tarafta bile hissediyorsun
Ozge3747 Hilal_00 Daha aşağıda bile hissedebilirsin zaman zaman. Büyüdükçe her yerde hissetmeye başlıyorsun. Benim de ilk ama 33. Haftamdayım.