Seydaaaaaa canım annemin baktığı bir bebek vardı anne sütüne falan alerjisi vardı mamaların bazılarına bile sadece diyet mama içebiliyodu yavrum yani alerji olunca dışa vuran bi etki mutlaka olur vücuda dökme gibi o yüzden alerji olduğunu sanmıyorum ama bi doktora götürün bakalım sarılık olmasın da bizide bilgilendirirseniz fikir edinmiş oluruz bebeğimiz olduğunda olur da çok uyursa