Sma0305 Kızlar günaydın adetime 6 gün varken erken gebelik testlerinden yaptım negatif çıktı ama benim bu ay hafifte olsa hep karnım ağrıdı hiç olmamıştı daha önce zgünüm 😞
seymakumatarnsf Sma0305 Canım bundan sonra adet günün geçtikten sonra yaparsan böyle hayal kırıklığına uğramazsın. İşini garanti altına al. Evet tahmin edebiliyorum ki sabırsızlanıyorsun. Umarım bir an önce isteğine ve hayaline kavuşursun.🙏🏻
Mehsu Çok erken canım ader gününü beklemelisin hatta geç döllemeye karsı biraz geçmesi bile gerekebilir öyle hemen umutsuzluğa kapılma zor beklmesi anlayabiliyorum ama Allah'tan gelen her şeye razı olursak gittiğin yolda beklediğin her şey de güzelleşir unutma Rabbim hayırlı zamanda hayırlı evlat versin inşallah Allah'tan illaki olsun diye istemekte doğru değil imtihan olur karsına çıkar vardır bi bildiği doğru zamanı bekliyordur 🤲🤲
Sma0305 Mehsu çok zor sabredemedim bide erken gebelik testleri 6 gün öncesine kadar sonuç veriyo diye duydum dayanamadım yaptım ama maalesef
mayis13 Canım bende adetim 3 gün gecikince yaptım tek çizgi çıktı ama hep bi umut vardı içimde geçikmeden 6 gün sonra kanda çıktı geç dölllenme olmuş muhtemelen inşallah seninde öyledir rabbim isteyen herkese versin inşallah.
Sma0305 mayis13 5 gün var ve benim normalde 5 gün varken falan ağrım olmazdı böyle sanki kasıklarımda gaz var belime doğru bi şeyler oluyo ama içimdede hep var dualarınızı eksik etmeyin 😞