1ogrencianne Zelo52 Bana da cumaya kadar bekleriz rahimde hiç açılma olmazsa müdahale edeceğiz bi ilaç vereceğim dedi açılma olması için. Ben de suni sancı mı dedim hayır o serum şeklinde dedi. Nasıl bi ilaç acaba anlamadım. 🙄
Zelo52 Dilanserdar öğlen 12 de yatış yapıldı kendi sancılarım gece 1 den beri 5 dakikadaydı hep aynı düzeyde öğlen işte serum taktılar oda suni sancıymış 2.30 da bebeğim doğdu
Kelebegimmm Hayırlı olsun🌹40cı haftadayım açılma falan hiç yok büyük ihtimalle banada süni verirler.ama bu gün gözümü açar açmaz süni korkusu geldi bana🤦🏻♀️Nasıl bişey?dayanılmayacak kadarmı?regl ağrıları gibimi?
Zelo52 Kelebegimmm bence çok iyi bir şey açılma hızlanıyor en kısa zamanda doğuruyorsunuz saatlerce uğraşmaktan sonra ben bilmiyordum suni olduğunu doktor ilk olduğu için ertesi günü de bula bilir dedi ama yatıştan bir kaç saat sonra doğdu hiç korkmayın
Kelebegimmm Yusufeymeninannesi Zelo52 bazıları öyle duvarları tırmalıyordum falan yazınca herhalde doğal bişey olmadığı için ağrısı daha fazla oluyor diye düşündğm.şu zamana kadar kendimi motive ederek geldim sonda pes etmem umarım😁bide o sancıyı gerçekten hiss etmek istiyorum.hayatda herşeyi tadmak lazım bence🤤
Gmzeeee 38+5 acaba ben nezaman dogurcam dayanilcak gibi degil dun geceden beri 4 saatlik uykuylayim sorsan gram uyku yok 🤦🏼♀️
Zelo52 Gmzeeee bizde öyle 38 39 40 hep beklemece inşallah Bi an evvel kucağınıza alırsınız yatmadan önce banyo yapın duş alın rahat uyursunuz
Zelo52 Kelebegimmm inananın sancıları şuan unuttum bile sadece dikişler oturunca yürüyünce zorluyor geçecek inşallah onlarda
Zelo52 1ogrencianne hımm buskopan diye bir ilaç varmış kas gevşetici belki o olabilir hayırlısı inşallah