Oglusummm Sizinle burada dogum hikayemi paylasicağım günü sabrsızlikla bekledim ve sonunda bende doğurdum kizlar Evet 41+6 günümüzdü 13.09.2019 tarihinde kollarıma aldım oğlumu öncelikle Rabbim bütün bebek sahibi olmak isteyenlere nasib etsin bende 4 yildan sonra anne oldum Allahtan hiç bir zaman umudunuzu kesmeyin derim. Her kesin israriyla hastaneye gitdim suni sanciyla gelmesi için gitdiğimde 1 parmak açığlığım vardı ebe ne yaptiysa 2 parmak oldum ve sancilarım başladı hastaneye yatışımı yaptılar ve içeriye bir girdim ebe elinde bir uzun şeyle gelmedimi öyle korktumki söyledi hic bisey yapmicam ama suyumu patlattı sonra elinde serumla geldi önçesinde benim zaten sancılarım başlamıştı serumla dahada çoğaldı öyle bir sancıkı divarları yarıyordum 2 parmaktada kalmıştım bir ebe geldi ve söylediki eğer dayanamıyorsan sana bir iyne vursunlar ağrısız doğum yap bende bir arkadaşım öyle yapmışdı hemen haber verdim gelin istemiyorum bu sancıyı onlar beni bir odadan başka bir odaya götürdüler sicak suyun ağrıyı hafifletdiğini duymuşdum sıcak suyla gözelce kendimi yıkadım ama ağrıda geliyodu 3-2dakikadan bir ve beni muayine etdiler 6.5 açığlığımın olduğunu söylediler ya dedim eğer açılmışsam acılıcam o anda öyle bir sancı geldiki söyledim istemiyorum hemen iynemi yapin doktor geldi iyneyi yapınca sanki cennete düştüm öyle bir rahatladımki sormayın sonra 10 parmağa yetişinceye kadar hiç sancım olmadı güle oynaya geçirdim ama 10 parmağki oldum sanki tuvalet yapmak istercesine sancı geldı 5 6 defa verdim bebeğin başı gözüktü sonra 4 5 defa yine güçlü verdim bi baktım bi kız bildiyin karnımın üzerinde futbol oynuyo artık hiç güç vermedim dedim bu yapsın nr yapıyosa o anda birden bire sicaklık hiss etdim bi baktım karşımda tosunum bana bakıyo ilk sözüm neden ağlamıyo oldu sesini duyunca o an öyle bir hiss geliyoki gerçekten hiç bir sözle ifade edilemez dikişim düştü kestilerde ama inaninki bebeğinizi görmenin yaninda o ağrılar hepisi geçiyo o doğar doğmaz öyle bir rahatlık geliyoki insana anlatamam şimdi kuzum yanımda uyuyo bugun taburcu olucaz inşeAllah sizede bebeğinizj sağlıkla kucağınıza almanızı dilerim annelik çok güzel bir duyguymuş😍❤️
esmaynyl Oglusummm hayırlı uğurlu olsun inşallah . Analı babalı büyüsün bahtı açık olsun 🙏🏻 . 42. Haftaya kadar neden beklediniz ? Doktorunuz nasil müsade etti
1ogrencianne Oglusummm Allah’ım analı-babalı büyütsün inşAllah. 🙏🏻☺️ Benim doktorum 40’a kadar doğmazsa açılmanı sağlayacak bir şeyler yapacağım dedi. Sizinki bayağı beklemiş riskli diye biliyordum ama neyse ki sağ salim kavuşmuşsunuz yavrunuza. 🌸🌸😇😇
Deletedmom00170 Oglusummm sağlıkla büyümeyi nasip etsin Rabbim sağlıkla ♡ Amin dualarında esirgeme biz isteyenleri de♡
Badevehande Maşallah güzel bir anı olmuş gözünüz aydın🙏 Bende merak ettim 42 ye kadar bi sorun olmadı mı 40 san sonra plasenta yaşlanması oluyor bebek artık gelişmiş sezeryan mı istemediniz😊
Gmzeeee Bende 38+5 oldum oncelikle allah herkeze kolay dogum nasip etsin bende dayanamazsam igne yaptiricam ama dogmaya niyeti yok 🤦🏼♀️