mommyofson acımak ? Birinin durumuna üzülmek acımak mı oluyor hemen ?
Kadın rahatsiz olsa zaten acikca kendisi soylerdi . Esiyle konusmasini onerdim ama esi de sesini cikartmiyormus . Sabrından dolayi tebrik ettim , Allah sabır versin dedim . daha ne destegi olabilirim ? Ayriyeten size ne oluyor anlamadim