Esilaninannesi0904 SONNNNNNNNN. 4 GÜN ama ne gelen var ne giden ya artık çok sabırsızlanıyorum dayanacak güçde kalmadı son durunlar ne kızlar sizde ben kafayı yemek üzereyim ♥️
Nagihanbayrktr Esilaninannesi0904 benimde son 3 gelen giden yok muhtemelen 1 hafta daha süre vericek doktorumuz sabııır🥰
dvran22 Esilaninannesi0904 Son 5 gün gelen giden yok değil de bi belirti bile yok ya😁ne oluyor bu bebeklere anlamıyorum gelmemek için niye bu kadar direniyorlar
Esilaninannesi0904 dvran22 🤣🤣helmicez diyolar benden 10 önce olanlar hep dogum yaptılar 40 ları çıkcam bizde tık yok
Esilaninannesi0904 Gmzeeee bende hiç gitmiyor o agrı yürüyemez haldeyim dr gttim hiç açılma yok dedi şaşırdım
Gmzeeee Esilaninannesi0904 ben galiba askere giderken cikarticam bu cocugu bi agri oluyo 3 dk sürüyor geciyor 2 3 saatte bir 😂😂😂
dvran22 Esilaninannesi0904 benden sonra hamile kalanlar bile doğurdu canım😂😂😂arayıp ne zaman gelcek bu kız diyorlar ama umutsuz vaka gibi valla gelmiyorlar
dvran22 Esilaninannesi0904 benden sonra hamile kalanlar bile doğurdu canım😂😂😂arayıp ne zaman gelcek bu kız diyorlar ama umutsuz vaka gibi valla gelmiyorlar
ipeksm Esilaninannesi0904 kızlar benim bugün 38+3 ama Bebek hareketlerinde azalma var. Evet arada bir tekme dönme oluyor ama çok değil. Sizin de böyle miydi?
Esilaninannesi0904 ipeksm evet cnm bizde de aynı idi durum ama sen kontrol etmeyi unutma her daim kontrol et
Mommerve Esilaninannesi0904 son 3 gün ama bizde de aynı ne gelen var ne giden öncesinde yalancı doğum sancım vardı doğum diye gittik geri döndük bu hafta o bile yok ne yapcaksak böyle 🤦🏻♀️☺️