Leyla-mina16 Merhabalar arkadaşlar buraya bende sonunda doğum hikayemi yazıyorum o kadar mutluyum ki anlatamam Önce kendimden bahs edeyim ben o kadar canı kıymetli o kadar kendim konusunda hassa biriydim ki elime iğne batsa 3 gün yas tutardım hamileliktende nasıl korkuyorum varyaa inanın sırf doğum sancısını yaşamamak için çoçuk doğurmamayı bile düşünüyrdum vardır benim gibi korkuları çok olan insanlar neyse hamile olduğumu öğrendiğimde hem çok sevinmiş hemde daha ilk aydan doğum telaşesine düşmüştüm neyse öyle günler geçti böyle geçti ben 9 ay değil 9 buçuk aylık bile olmuştum ama sancılarım. Bi geliyo bi gidiyor kaç defa geri çevirdiler bizi hastaneden sonunda 39+5 inci gün hastanede muayene ye gittim normal rutün muayene doktorum bana yatış yapıcaz yarın suniyle doğurcan dedi neden dedim suni dediki normalde 10 gün daha beklerdik ama senin amniyon sıvın acayip azalmış neredeyse bitmiş dedi acil yatış yapcaz hem sevindim artk kurtulacam yükümden diye hemde beni bi korku sardı kendi sancımla doğum yapmak istıyordum ben çünkü neyse yattık 12.09.2019 gecesi hastaneye hafif sancımda var belkş diyorum yarın suniye gerek kalmaz doğururum hep dua ediyorum neyse bekledim saat 1 e kadar yok sancı var acılmam yok yarın oldu çok korkuyorum ama saat sabah 9 da 13.09.2019 sabahında beni aldılar doğum haneye herkez bakıyor sancı çekiyo herkez ben hiç bişey yok elimi kolumu sallıyarak girdim iste ora başladı hikayem Bana altan muayene yapıldı ilkin acılma yok parmak ucu bile değilmiş acılma kağıda öyle yazıldı ama neyse bide suni sancı olan bi ilaç alttan rahim ağzıma yerleştirirdi nstye bağlandım derum takıldı gittiler doktorum geldi yarım saat sonra dediki işte suni verildi beklicez pazara kadarrda vaktimiz var doğum gerçekleşene kadar denicez ilaç 12 saatte etki gösteriyor dedi ve çekti gitti bn saat 12 ye kadar bişey yok ağrılarım oluyo hafif hafif neyse saat 1 oldu sıklaştı tuvalete zor izin verdiler girdim geldim saat 2 oldu ben ağrıdan kıvranıyorum ağladm ebe birazcık yatıltırdı daha yolun başındayız dedi dur açılmana bakalım dedi yok hala parmak ucu dio gidiyo ağlıyorö sinirden neyse saat 4 oldu geldi tekrar muayeneye öyleden canım yanmış diyorm ki kesin 3 falan dicek çünkü yatakta zor duruyorum yani vala dedi 1 parmak anca olmuş daha santim bile yeni sayılır dedi mesaim bitiyo seni öbür ebeye teslim edip gidicem dedi çekti gitti yeni ebe gebeleri dolaşıyo benim odaya varması 6 yı buldu ben ağrıdan nefes alamıyorm çıklık çığlığa nstyi çıkardım ilaçımda çığlık atınca atmış alttan ben gidiyorm bi daha takmam o ilacı dedim beni sezaryana alın dedim devlet olduğu için istek üzerine alamıyoruz yasak problem olmadıkca alamayız dediler allahım bide ebeyle tartıştm ben istemiyorum dedim onzamn bu kağıda imza at bebeğin kalbi durursa ölürse mesuliyet bana ait diye sonra çekgit dedi ben kabulüm dedi eşimi aradım özel hastane şimdi gitsek sezaryen yaparmı diye vala hem saat geç oldu hemde gün vermeden yapmazlar dedi ben ağlamaya başladım ebede geldi ne karar verdin dedi bak dedim ebe hanım benim canım çok yanıyo epiduralde takmıyormuşsunuz yokmuş o zamn anlaşalım ben bu çocuğu burda tutamam muayene olurkende biri bana sert davrandımı kendimi kasarım doğumda yapamam anlaşmamız lazım dedim annemi çıkardı odadan biraz konuştuk anlaştık ilacımı tekrar taktı nstye geri bağladı suni sancının en kötü yanı nstden ayrılamıyorsun bağlı kalmak zorundasın bebeğin kalp atışlarıma bakılıyo çünkü ama acı desen yalan değil en ağlası var Ve ben orda bi karar verdim kendimi sancı için kastıkca doğum olmuyo acılmada olmuyo benekte gelmiyo saatte 19 olmuş 10 saattir bu aprıyı çekiyorm dedimki kendimi kasmıcam bebeğide korkutmuyacam ağrı evet çok fazla ama kendime bi yol bulmam lazım dedim doğum pozizyonumda uzandım her sancı geldiğinde kendimi ve bacaklarımı actm ve gerindim çünkü acıklığın nasıl olacağını bilmiyorm ve bi yolunu bulmam lazımdı evet 1 saat boyunca ağrım geldiğinde sanki büyük abdestim geliyo gibi sıkmayarak kendimi dişlerimi sıkarak bacaklarımı gerdim 1 saat sonra hemsire geldi ne o dedi bağırmayı kesmişssin ağrınmı kesildi dedi yoo dedim daha fena var hatta bu sefer dedim ama ben bu doğumu yapcam başka carem yok dedim aferin dedi acılmama baktı 3 cm olmuş gördün mü bak işi çözdün dedi gitti ve ben o gittikten sonra 2 saat boyunca hep aynı şeyi yaptm inanın çok zordu ama yan yatıp kendimi kastıkca daha kötü oluyorsun kendi sağlığım için yaptm bunu ve çok kötü büyük tuvaletim geldi anneme söyledim bu arada sancım gelince ıkınıyor geriniyor sancı gittikcede 30 sn bile olsa uyuyorve hep kendime güçlü ol 3 cm olmuş sıkarsan dişini bi kaç saate doğurursun acıklık 5 dicek hemşire sana diyip kendimi bi dahaki muayene adapte ediyor ve herseferinde daha çok geriniyordum neyse annem nstyi kapsın diye hemşireyi cağırmaya gitti şansa hiç kimse yoktu anneme dedimki özğr dilerim annecim ama tutamıyorm dedim yapıcam dedim yap dedi tamam büyük abdestimi yaptm küçüğüde geldi hemşireler geldi napıyon dedi vala tuvaletimi tutamadım sizde gelmediniz dedim yaptm dur acıkığına bakıcam dedi bişey olmaz dedi yapabilirsin bu mormal dedi ama çişimide yapcam dedim geliyo zaten bekledi ikisini yaptm sağ olsn annemin halkını ödüyemem kimseye göstermeden hemen altımdaki hasta bezini apar topar kaldırdı hemen yenisini serdi hemşire muayene edince
Leyla-mina16 İnanmıyorm acıklık tam sen doğuruyorsn ondan tutamamışın dedi sevinçten napacağımı şaşırdım bide tuValetimi yapmak acayip rahatlatmıştı beni bekle doğumu başlatcaz birazdan dedi gitti bebek az yukarda dedi insin başlatalım onlar gidince aynı hareleti yapmaya devam ettim ve ıkındım artk büyük abdestimi yapr gibi hemşire bi dahaki gelişte bi baktı kasası gözüküyor 5 dkya doğurursun hadi gözün aydın hazırlık yapıyorum gelicem dedi ulan dedim bu kadın gelmeden kafayoda çıkarırsam kesiğim olmaz dedim ve ıkınmaya tam gaz devam ettim 14 saat çeşmişim 5 dk bile duramam burda dedim hadi ya allah dedim ıkındım ama yemedi gücüm kalmamıştı hemsireler ebeler geldi hemen yatak hazırlandı bi sefer ıkındım olmadı uzun yapcan bi kere yapcan dedi gerisi bizde tamam dedim ebeme. Biride karnımdan bastırdı aynı anda sancı gelince bi kere ıkındım kafası pırt diye çıktı ikinciye ıkınamadan çekti ebem prensesimi aktı gitti içimden dikişlerim var biraz onlar dikildi şimdi odamdayım doğumumu yapmış olmanın mutluluğunu yaşıyorm kızım kakasını yapmış içerde onu küveze aldılar şimdilik bekliorm ama çok mutluyum benim gibi acı eşiği diplerde olan birir yaptıysa herkez yapar çok güzel bi his 🥰🥰 bilerek uzun yazdımki böyle doğum yapcak birne fikir olsn allaha emanet olun rabbim iyi doğumlar nasip etsn tüm hamilelere dua ettm doğumda emin olabilirsiniz ama tek büyük tavsiyem pozitif düşünün pozitif olsun 🙃
Bebektsk Leyla-mina16 sağ Salim kurtulmuşsun hayırlı olsun🙏🏻ayrıca allah razı olsun ayrıntılı yazmışsın 39+5 olarak bekliyorum sancımı inşallah bizimde sonumuz seninki gibi güzel olur🙏🏻
Leyla-mina16 Farah34 bi bakmışsın o gün geliyo yaa bebek vaktinden fazla durmuyor içerde biz istemesekte ama doğumdan sonra bebekle ilgilenmekte çok güzel bi hiss allah nasip etsin inşaallah
Bebektsk Leyla-mina16 bilmiyorum ki doktor bebek kendi sancın ile gelmezse suni sancı vereceğiz dedi 🙈bakalım hayırlısı olsun Pazartesi kontrollümüz var ne diyecek inşallah bizim de normal Doğum olur sonumuz🙏🏻