Deletedmom6 aynı 22+1 de 476 ydi normal dedi doktorum 32+1 2 kilo 50 gram 33+1 2400 nasıl oldu anlamadım aşırı yemem yok ama bebeğe kilo aldıran şeyler yiyorum bizim bebis almaya elverişli 😄 karnım o kadar küçük top gibi ki ben bile nerde diyorum 2400 olan bebek hemşire karnın ne kadar küçük demisti ona bakmıyor iki hafta nerdeyse önde gidiyo halbuki ilk haftalarda altı aya kadar hep geriden geliyodu