Elfibrhm2609 BernaMadenKarata k.marasliym ama samsundym esimn isi geregi ❤pekmez ve nişasta ile yapılıyor canım nasıl desem tatlı turu gibi ama güzel tadı var genellikle doğum yapanlar yiyor😁😁sevip yapan da var tabi internetten de bakabilirsin
Kelebek29 Elfibrhm2609 muhteşemsiniz ozaman adını kaydettim valla büyük nimet sayenizde. Öpüyorum canım bu arada boğum boğum olan bebeğim artık 14 yaşında şimdi 12+2 deyim
Elfibrhm2609 Kelebek29 o pekmeze azıcık şeker ve su kat daha güzel olur👏 sade pekmezli olursa yoğun pekmez tadı verir😍😍
BernaMadenKarata Elfibrhm2609 biz de görev gereği maraştayız , ben de tokatlıyım samsuna cok yakın 🙂🙂 teşekkürler araştırcam biraz