Asya-34 Asya-34 Dilanserdar Gulcan85 Mervealya18 deletedmom9494 Bebektsk dvran22 Benimle aynı olan benden 2 hafta küçük olanlar bile doğurdu 😅🙈bizimki pek nazlı çıktı 😊beni her gören sen daha doğurmadın mı diyor 😂
mervesengll Asya-34 40+2 beklemek çok zor ya. Her kontrole gittiğimde yenidoğan bebişleri gördükçe hemen sezaryenle doğurasım geliyor. Yarın kontrol var bakalım ne diyecekler
dvran22 39+2 bizim kız da gelmiyor bi gelse varya o minik ayaklarını yiyeceğim 😄her güne ayrı bi heyecanla uyanıyoruz bebek gelecek diye ama gelmiyor sağolsun😚😚
Nesli9415 Asya-34 canım. Benim de pazartesi ye kadar yoksa benim de suni sancı bebek kanala girmiş mi sizin ?
Asya-34 Nesli9415 girmiş canım ama ne sancı nede açılma hiç birşey yok 🙈suni sancıdan da çok korkuyorum
Safiyee Nesli9415 Benimde 40+3 Doğum kanalında devlete gidiyorum 42 ye kadar bekliyorlar suni iyi bişi değil biliyorum ama teklif bile etmediler zaten
Nesli9415 Asya-34 benim halen kanalda değil o yüzden tedirginim herşeyin hayırlısı inşallah kendi sancimizla bir avazda doguuruz