Devoycem benimde kızım olacak 37. Haftadayız 🤗 hamile kaldığım günden itibaren ben kız hissettim ama erkek istiyordum ilk çocuğumu evlenmeden öncede böyleydi nedenini bilmiyorum 🤷🏻♀️😂 beni her gören senin oğlun olcak top yutmuş gibisin kız karnı değil bu erkek doktorlar bilmiyor gibisinden konuşuyorlar hatta bi kaç kez otobüste bile söylediler tanımadıklarım erkekmi erkeğe benziyor diye 😂 ağızlarını büzemeyiz canım Allah ikisininde hayırlısını ve sağlıklısını versin erkek kız diye birşey yok hayırlı evlat var ! Cahil insanlar böyle gülüp geçecen ben öyle yapıyorum 👍 yok doktor bilmiyo siz çok biliyonuz salaklar