Canimkizim2019 Kızlarr sabaha randevu var 36+5 olduk catı muaynesı de yapıcak galiba boyle kontrol oncesı gunlerde uyumak zor oluyor ❤️❤️❤️
Ekimmeselesi 6 benden de o kadar salı muayene var bakalım ne olacak. Bende 36+2 oluyorum o gün 😅 Bana denilen kendini asla kasma vs.
Sirinaysenur Bende 39+6 oldum yarın yapılacak çatı muayenem çok heyecanlıyım bir iki güne bebeğimi kucağıma alacağımı düşündükçe heyecandan kendimi kaybediyorum 🥰 Bir yandan da çok korkuyorum bakalım nasıl olacak
Canimkizim2019 Aysunnrrr okuduklarıma gore herkezınkı yapmıyor hatta benım doktorumda sancın yok ıstersen haftaya yapalım dedi ama ben ısrarla istedim.