Sibel_Pamuk 14 haftalık hamileyim pıhtılaşma dan dolayı iki kez düşük yaşadım Çorum'dan Ankara'ya seyahat ettim valizimde ağırdı biraz Ankara'da bindigim bir otobüste çok sarsıldım iki gündür karnimin altında sizi ağrı var sizce kötü bişey olurmu
ummucan Sibel_Pamuk temennimiz kötü bsey olmamasından yana içini rahatlatmak adına bi ultrasondan bKtir cNm ama bncê korkulacak bsey yok o stresten
Rasimeyasar Bence Allah iziniyle bisi olmaz eskiden babaanalermz neler yapms dinlen bisi ler ic yat uyu cnmm