_prenses_ Arkadaşlar merhaba 17+2 yim buğün doktorum bebegin 566 gram oldugunu söyledi biraz fazla mı normal mi bilemedim sizler ne durumdasınız ?
Nuraslanklc _prenses_ 😂maşallah ne yedin ne içtin söylede onlardan yeyip içelim 20 haftalık bebişim 320 gr benim😅
Gamze43 _prenses_ masallah fazla kilosu zamanı gelmemiştir belki ama zammı gelince şeker yüklemesi kesi yaptır ihmal etme şeker oluncada bebek kilolu gelişir birde su fazlaliginda
_prenses_ Nuraslanklc ya aslında kendim 2.5 kilo falan aldım yani normal şeyler yedim ama inşallah bi sorun olmaz ya
Eslina _prenses_ biraz tombiş olcak galiba benimde 25. Haftamda 800 gr dı şimdi 29 haftalık daha gitmedim haftaya randevum
Crn321 Nuraslanklc canım herkesin farklıdır bazı bebekler yavas yavas alıyo bazıları hızlı hızlı saglıklı olsunlarda ❤️❤️
Nuraslanklc _prenses_ niye sorun olsun maşallah yediğin yaramış demekki😌 bende 17 haftadan sonra kilo almaya başladım şimdi 21 haftalık ben aldım 7 kilo bebek 320 gr dı en son😅
Nuraslanklc _prenses_ hayır 17. Haftama kadar 1 gr bile almadım ama o 17 ye bi girdim haftada 2 3 kilo birden bi başladı şimdi 7 kilo aldım 5 haftada😳
_prenses_ Nuraslanklc Aa baya şaşırdım ya yani 7 kilo Alman normal haftana göre ama 17. Haftaya kadar hiç almadan gelip sonradan almanda değişik olmuş biraz
Nuraslanklc _prenses_ valla bende anlamadım böyle giderse de doğurana kadar 80 90 ı göreceğim diye korkuyorum 😩
SuleDoruk _prenses_ bende 15.haftamfayım. Bu hafta 1 kilo artışım oldu. Bundan sonrası için korkuyorum 😨
gizemmm _prenses_ bende 24. Haftaya kadar hiç almamıştım kızımda abartmıyorum. Sonra bi ayda 8 kilo aldım. Nasıl oldu bilmiyorum
_prenses_ Nuraslanklc yok ya bence olmazsın senin bir süre sonra tekrar durabilir kilo alımı kendini üzme sakın böyle düşünüp
Nuraslanklc _prenses_ son 3 ayda bebek kilo almaya başlıyor değilmi😌 ben onunla avutuyorum kendimi de😃
Gulcan85 _prenses_ iştahım yok Bnm .aşırı tatlı seven biriyim ama 6 aydır yemiyorum.sağlıklı beslendim.en son 1.5 ayda 1 kilo aldım .seninde normaldir
_prenses_ Nuraslanklc ya hem bebek aşıyor hem artık ödem oluyoruz bebegin eşi su derken tabi şişmemiz normal bebeklerimiz sağlıklı olsun da sonra hep birlikte kilo vermeyi konuşuruz bu seferde 😂