eylul13_ hayir yapmadim korunuyordum cunku adet oldum normal adet gibi sonra bittikden sonra mide bulantim vardi bi kac kere evden tiksinmistim esimden bile bende korkmaya basladim annemde kirpiklerime bakdi eski hurefeler iste 😂hamilesin dedi aksamdi esim hemen test cubugu yaptim hafif cizgi vardi ama net değildi aksamdi diye sonrasinda kan tahlili yaptim yani diyecegim o ki korundugum halde hamile kaldım ve adet gordum allahin isi ne yaparsan yap verecegi varmis