As_Ya Merhaba öncelikle Rabbim herkesin evladını kucagına sağlıkla sıhhatle almayı nasip etsin inşallah.. Ben 37 haftama girdim hala kızım dönmemiş doktor sezeryan işlemlerini yaptı her ihtimale karşı ama normal cok istiyorum onu hissetmeyi acı da olsa yaşamayı belki bir bildiğiniz yöntem yada farklı bir bakış acısı olan var mı acaba önerilere acığım şimdiden teşekkür ederim 🙋♀️🤗🤗
Dilanserdar As_Ya az önce bir arkadaşa yazdım canm benim bebeğim 38 de döndü doktor dönmez demsine rağmen o akşam çokkk yürümüştüm bebek döndü hemen
Dilanserdar As_Ya bence acele etme doktor bazı bebekler sancıyla beraber doğum sırasında dönebiliyor demişti🤰🏼🥰 O değil çok merak ediyorum eskiler nasıl doğuruyordu evde ters olan bebekleri 🤔
Melikeb19 As_Ya canım bebek gibi emekle 🥰 doktorumun tavsiyesi. Benimde ilk bebeğim çok geç bir haftada dönmüştü bu sayede kaçıncı hafta olduğunu net hatırlamasam da. Sancı ve açıklık için de birebir 🥰
Heisenberg As_Ya Kızınızla konuşun. Elinizi sadece yukarıdan aşağıya doğru hareket ettirerek yolunu gösterin. Telefonunuzun fenerini açın ve yukarıdan aşağıya doğru düzenli hareketlerle oynatın. Gebe okulunda ebemiz bebeği doğum pozisyonu almamış kadınlara bunları anlatmıştı belki işinize yarar☺️