Yakumer29 vücudun sağ kısmından geçen büyük bir ana damar vardır bebek büyüdükçe sırt üstü ve sağa yatmada bu damara baskı yapar ve annede sıkıntıya sebep olur bu sebeple çoğunlukla sola yatmak annedeki sıkıntıları azaltır tansiyonu dengeler. Küçük haftalarda çok rahatsızlık vermez