Ulku12 aynı sorun bende de var. Sabah normal ama akşam 6 7 den sonra fena bir şekilde karnım sertleşiyor geriliyor nefes alamıyorum kaburgalarım bile batıyor. Çevremdekiler zayıfsn karnın çıktı omda ondan diyor ama anlamadım şimdiden böyleyse son aylarda napcaz. Bende burda bekliyim umarım yardımcı olurlar ☺️