Kubraseyit00 bence ilaç iyi gelmiyor değiştirmen gerekebilir. Doktorun ısrarla olur böyke diyorsa bence imkan varsa doktotunu değiştir. Ben 1 yıl ilaç kullandım eutrox ama ilaç düşürmek yerine tiroid imi yükseltiyordu doktorda inatla değiştirmedi ilacı. Bende tedaviyi bıraktım. Hamile kalınca mecbur tekrar başladım ama doktorumu ve ilacımındeğiştirdim. 1 ay içinde 6 dan 3 e düşürdük. Sende doktorunu değiştir derim. Önemli birşey çünkü tiroit özellikle hamileyken 3 ün altında tutulması gerekiyormuş.