Hamidemustafa siz yiyebildiğiniz kadar yiyorsunuz bazılarımız ilk 3 ay hiç birşey yiyemiyor mesela ben bulantılar yüzünden günde 1 öğün yedim doktora da anlattım yiyemiyorm bebeğim ne durumda diye. İlk 3 ay bebek yediğin şeylerden değil senin depolarından besleniyor sen kendin için yemeye çalış bebek iyi demişti. İçim rahatlamıştı. Senin doktorun hatalı davranmış birşey farkettiyse bile almış olacağı gramdan az ise doğru şekilde açıklayıp sana öneride bulunabilir