acelya134 tokluk kan şekeri istedi kadın doğum doktorum saglikocaginda yaptmak istedim ama sağlık ocağında ki doktor ise 8 dekalk tikabasa karnını doyur 2 saat tut sonra gel dedi benim de o saatler de çok bişey yemek istediğim olmuyor ne yapmam lazım