Egulii aynen bekleyin çünkü göğüse, göbeğe ağda epilasyon gibi şeyler 5. aydan sonra rahim kasılmasını da tetiklermiş internetten de araştırın isterseniz. Zaten bu durum hep hormonlarımızla alakalı, doğumdan bir süre sonra geçtiğini doğum yapan her hamileden dinliyoruz ve siz göbek çevresine müdahale ederseniz doğumdan sonra hormonlar normale dönse bile bir kere uyarmış olacaksınız o bölgeyi ve uzama ihtimali yoksa da oluşabilir.. ki deri zaten gergin çekiştirme (ağda), kaşıma (jilet) gibi bir şey olursa daha kolay çatlarmış gibi geliyor bana. 🤗