Mucizem44 merhaba bende 36+6 günlük hamileyim ,doktorum iki hafta önce bebeğimin yeteri kadar beslenemediğini söyledi ve beni perinataloga yönlendirip dopler istedi kendi doktorumun ultrasonunda iki hafta Çıkan gerilik perinatologda bir hafta çıktı ve kan akışlarının normal olduğunu söyledi o yüzden içiniz rahat olsun 3 hastaneye gitmişsiniz İnşallah rabbim miniklerimize sağlık sıhat versin ve hayırlısıyla zamanında kucağımıza alalım 🙏🏻