Leyla9292 Aturkk 26 haftalık olacam ilk zamanlardan beri öyle hissediyorum hâlâ da öyle bebek makat duruyor onun için dedi doktorum baş yukarda ayaklar aşağıda ayaklarını oynattığı için aşağıda daha çok hissediyom.
duyguozz26 Ya benimde öyle az önce post açmayı düşündüm hatta, bebeğim doğum pozisyonunda zaten erkek, ama yürürken kasıklarım sancıyo adım atarken basmaktan korkuyorum canım çok acıyo anormal mi normal mi bilmiyorum
duyguozz26 Aturkk 31 deyim. İnternetten araştırıyorumda bu haftalarda çatı kemikleri ayrıldığı için yazıyor zaten baya bi gerildim büyüdüm 2 gündür fark ediliyor. Ona bağlıyorum bende. Ama geçmezse erken gidicem kontrole dayanılcak gibi değil
Leyla9292 Aturkk kasık ağrısı olanların kızı olur dediler ama dört oğlan annesi olan arkadaşımda erkek bebeklerde kasık ağrısı olur diyor ama bence değişiyor bu durum ben ilk haftalarda hep sol kasık ağrıları çok çektim bebek 💙💙
Aturkk Leyla9292 benımde yakınımdaki erkek cocuklular erkekler kasıkta oluyor diyorlar asagıda yani sizinki erkekmi
Hamzaeymen_donmez Aturkk ben 30+2 oldum benim karnım aşağıda ama bebek sürekli yukarda hissediyorum peki bu normal mi
Berna3434 duyguozz26 bnde bnde 30 haftalığım iki gündür hep rahmim de hissediyorm normalde yukarıda hissederdm ama ya 😔
Ftmemne Aturkk benim kasıkta ve kız. Bence alakası yok durduğu yer ve pozisyon ile cinsiyet tahmininin
Sevgi8955 30 haftaligim ve heryérde hissediyorum diyebilirim bi yatiorm kasigimda kalkiorm midemin altinda bi sag taragimda bi sol taragimda oglumda bu kadar.hisetmiodum kiIm daha haraektli uykudan uyandircak şekilde geceleri kasiklarimda.daha.cok.2.gecedir
Ftmemne Aturkk benim hep aşşağıda kasıklarımda, kafasını oraya sokmuş çıkarmıyor 20. Haftadan beri, haliyle kasık ağrısı oluyor