meyram Kızlar 34+5 günlük hamileyim. Son bir haftadır alt karnım kasıklarım ve belim acayip ağrıyor. Ve yürümekte zorluk çekiyorum. Arada bıçak saplanırcasına ağrılar giriyor karnıma. Yüzüm burnum dudaklarımda şişti bu, iki elimde uyuşukluk oluyor. Erken doğum belirtileri mi acaba ?
Sevdaoyku meyram Ya bizim arkadaşa da oldu hatta çok şişti ama yalancı sancılar oluyor sanırım onlar ama yine de bilen biri yazsın üstte kalsın da postun
Hamileanne meyram sanmıyorum son haftalarda bu ağrıların olması gayet doğal bide doğum sancısı gaz sancısı gibi hafiften başlıyo sonra şiddetleniyor