Caglaak Awkim bizde oğlumla 30+1 olduk bizde 🙏🤗🤗 zaman geçmiyor sanki artık kasım gelsede meleklerimize kavuşsak sağlıkla
Pamugum_ Alisalpa ablamda takilmisti ayaklarini kanepeye koydu we hergun su icti 40 haftada dogum yapti insAllah senin de bisey olmaz saqlikli alirsin ayinda qununde
tugcakkn Bizde 29+2 olduk peki sizin hazırlıklar ne durumda biz çamaşırları yıkadık bu hafta yavaş yavaş ütüsünü yapıcam.çok heyecanlı zamanlar sağlıkla gelsinler inşallah 🥰
Awkim tugcakkn ben biraz elbiselerini aldim azicik ama cokta bisey almadim hala yatagini falan bir aya kadar alirim insallah hepsini )
Pamugum_ 31 hafta olucam yarin bende hastanede yattim kanama oluyor cok az az kizimin basi rahime baski yaptiqi icinmis ama nstde aqrim cikti hastaneye yatirdi erken dogum riskinden dolayi buqun ciktim hastaneden 4 serum werdi iqne yapti gece ciqer gelistirici igne yaptilar nst cektiler 3 tane cok sukurki agrim cikmadi yatip kalkmak yok hareket yasak insan cok korkuyor kaybetme korkusu biseymi olucak korkusu insani mahw ediyor kizim etkilenmesin diyorum ama yapamiyorum rabbim hepimizin evlatlarimiza kavusmayi nasip eylesin insAllah saqlikli qununde haftasinda ayin da rabbim yardimcimiz olsun...
Pamugum_ Awkim insAllah rabbim yardim eder teslimiyet tewekkül rabbime emanetini hepimize nasip eylesin