260818 merhaba canım. bende senin gibi doktor kontrolüne gittiğimde öğrendim pkos olduğumu. Ancak çok fazla değildi. Yumurtaların biraz tembellik yapıyor demişti doktor. Bütün testlerim yapıldı, rahim filmim çekildi, eşime testler yapıldı hiç bir sorun yoktu. Daha sonra yumurtalarımın gelişmesi için klomen verdi. Sürekli yumurta takibi yaptık. Yumurtalar çatlayacak boyuta geldiğinde çatlatma iğnesi vuruldum. iğneden 36 saat sonra ilişki olması lazım. ve ardından gün aşırı ilişki. 1. denemede olmadı benim. 2. yi yaptırmaya karar verdik. 2. ci de olmaz ise aşılama yapalım dedi doktor. 2. de tutmadı. Ama artık benimde gücüm kalmamıştı. ilaçlar, iğneler, her seferinde diğerinden daha çok umutlanmalar... Sonuç olarak psikolojik anlamda dayanacak gücüm kalmamıştı. son iğnemi mayıs ayında vurunmuştum. haziran ayında bıraktım bütün ilaçları ve tedaviyi. Haziran ayında tamamen kafamdan atmaya çalıştım tabi bu pek mümkün değil aklının bir köşesinde hep bebek. tabi yine internetten hep araştırdım. temmuz ayında ovulasyon testi denedim yin olmadı. ağustos ayını yine bir sey yapmadan geçirdim yumurtlama dönemime bile dikkat etmedim. Adet olduğum gün c life bitkisel macun sipariş etmeyi düşündüm. Fakat bu ay içimden bir ses gebelik testi yapmamı söyledi. adetime iki gün kala idrar testi yaptım. silik çizgi çıktı. ertesi gün kan verdim ve hamileydim. inanamadım 17 aydır çabalıyorduk. hala şoktayım. Kısacası sağlıksal bir probleminiz yoksa tamamen kısmet.