Bafan1_ anestezi uzmnı iğneyi yaptığı andn itibarn 5 10 sn içinde tamamen ztn uyuştuğu için hiç bişi hissetmiyosn sakinleştiricide veriyolar sanırsm çünkü böyle hafif sersm gibi kendimdn geçmiş gibi oldm böyle çekiştiriliyormş gibi bir his oluşuyo ama anlamıyosn o an işte etkilick kdr olmuyo seni Bn baya kendimde olacağımı sandm ama dediğim gibi sakinlştirici yapılıyo😅🙈. Spinal iğnesini hiç hissetmedm diyebilirim damar yolu daha çok acıdı ondnda hiç korkmaya gerek yok.