GoncAli
Bebeğin iyi olmasına çok sevindim en önemlisi onların sağlığı,eğer sezeryan gerekirse öyle olur mecburen yapacak birşey yok benim içinde benim bebeğimde önden gidiyor zaten belki o sebeptende sezeryan gerekebilir hamilelik şekeride çıktığı için hepimiz için herşeyin hayırlısı....