Tugce35 merhaba bende nasipse ocakta dogum yapacağım bu benim 3.gebeligim uzun kollu almanizda fayda var yaşadığınız şehrin kış soğukluğu nasil bilmiyorum ama ben izmirde olan bi anne olarak soyleyeyim nekadar sicak bi sehirde olsa bebekler icin temkini elden birakmamak gerek