Essenn hayır demedi sadece bi defa hafif ağrım vardi esimin zoruyla hastaneye gittik acile devlete ama orda alttan bakmamiz gerek dedi bilemeyiz dedi bende izin vermedim hatta doktor kızdi izin vermiyeceksen neden geldin diye bende zorunlumu istemiyorum dedim nstye bagladi biseyin yok dedi yolladi eve sonra kendi doktoruma gittim bi ara agrim oldu diye demedi bana alttan bakalm bende sormadim zaten carsamba gunu gitmistim kan tahlileri yapmami istedi dogum icin cmt gel dedi yanlız bende soyle bi skntida var bebek onde gidiyormus yani kendi adetime gore 36 iken ultrsyonda 37 gozukuyormus sanirim doktorda bu yuzden ara vermeden tekrar gormek istedi