Cicegiburnundamom Kızlar bende bazen kalp çarpıntısı oluyor böyle hizli atıyormuş gibi bayılacakmışım gibi hissediyorum sabah saatlerinde çok aciktigimda oluyor sizdede oluyor mu
Kevser_29 Cicegiburnundamom bende de cok oluyo doktoruma sordum hamileleim doneminde normal dedi ama cok cok rahatsiz edici durumdaysa kardiyolojiye gorunmeniz gerekir dedi
Banu_ayaz Bende de oluyor nefesim kesiliyor o anda birden oluyor doktora dedim kansizligim var kansizlik yapar dedi tahlillerinize baktirin bir isterseniz