Ebru_blgc Arkadaşlar hamile olmadan önce çok fazla adet sancılarım oluyordu ilk günleri çok kötü olup hep hastaneye gidiyordum ve günüm bitene kadar yataktan kalkamıyordum şimdi hamileyim Doğuma az kaldı tekrardan adet olduğumda adet sancım başlar diye çok korkuyorum bildiğiniz çok kuvvetli bi ağrı kesici var mı acaba buskopan haricinde çünkü o bana fayda etmiyor şöyle hemen geçirecek bi ilaç var mı 🤗
Akademisyenanne Ebru_blgc canim ben de oyleydim. Dikloron ve buscopan igne yapiyorlardi her ay. İgnelerim iki yil raporluydu. Sonra bir kadin dogum profesoru adetliyken beni muayene etti ve kanamada bir aksilik gordu. Ne oldugunu cok anlayamadim. Neyse yasmine baslatti beni. Bir de sogan kuru yaptim. Sonra agrilarim ciddi anlamda azaldi. Hic igne yaptirmadim bir daha. Zaten sonrasinda da hamile kaldim.
gizemmm Ebru_blgc ben sıcak suya bir çubuk tarçın atıyorum. Bir iki tane de karanfil. Varsa biraz da bal. Bunu içiyorum iyi geliyordu adet dönemimde. Soğan kürü de yapmıştım öncesinde polikistik vardı. Baya bi azalma olmuştu ağrılarımda
Seda_123 Ebru_blgc Emzirirken sadece parol içebiliyor sıcak su torbası iyi gelir ama birde rezene çok rahatlatıyor hemde süt yapıyor
Mrs_erkan Akademisyenanne sogan kuru bana da cok iyi gelmisti agrilarimi azaltmisti. Hamilelikten once adet duzensizligi var diye iciyordum ve neredeyse sifir agriyla geciriyordum. Denemekte fayda var. ayrica dogal yani ilactan daha iyidir
anapanda12 Hamileyken ve emzirirken sadece parol kullanabiliyorsun sanırım. Bu arada basit bi yöntem önereyim sıcak su torbasını ayaklarının altına koyarsan sancını hafifletecektir 🤗