aylinveysi 5 aylık hamileyim. Hamile kaldığından beri boyamıyorum. Zararlı olabilir diye düşünüyorum . Boyayan varsa hangi boya ve kaçıncı ayda boyadınız?
sevval55 aylinveysi bende beş aylık hamileyim 6. Ayıma giricem henuz boyamadım doktor suan düşünme boya falan dedi ama boyatıcam kendimi cok cirkin hissediyorum cunku biraz moral olsun
Cigdem07 aylinveysi 3. Ay bitti boyamaya başladım şuan 7 aylık hamileyim boyamaya devam ediyorum kendim boyuyorum havadar olması lazım sadece kana karışan bişey değil boya.
GoncAli Canim 2. Gebeliğim. Hee iki hamilelikte de 16 haftadan sonra boyattım. İnoa bitkisel boya ile boyuyor kuaförüm. Cok sukur hiçbir sıkıntı yok