38+3 haftalik gebeyim ama bende sızıntı şeklinde su geliyor altım ıslanıyor ben bazen fark ediyorum bazen fark etmiyorum. Devlet hastanesine gidiyorum randevu almamda uzun sürüyor henüz gitmedim bu neyden kaynaklaniyordur. Artık doktorlardan normal kelimesini duymaktanda sıkıldım. Sizde yaşadınız mı böyle bir durum affedersiniiz bembeyaz akıntı oluyor sonrada islaklik oluyor. 😔😔 lanet olası devlet sezeryanada almıyor beni mecburiyetlikten devlete gidiyorum.