F_saru uruk1 kimyon yiyin birçok ünlü bu yöntemi kullanıyor suda kaynatıp tülbentten geçirince bebeğe de iyi geliyor denendi test edildi çok faydalı
Beyzakvrkk uruk1 34 haftalığım hala kabızım bende bir çare bulamadım alıştık artık. Başlardaki kadar zorlanmıyorum. Dilermki doğumdan sonra düzelir.
Mrveyman 32+2haftalığım ilk günden bugüne kadar hep kabızım Bi çözüm bulamadım inşallah doğumdan sonra düzelirim 🤰🏼🤱🏼
Beyzakvrkk Mrveyman aynen bende34 haftalığım öyleyim birde bulantım çok fazla ne yesem cıkıyor ondanda kaynaklı olabilir diye düşünüyorum
Beyzakvrkk Mrveyman maşallah canım sana 🧿 dilerim ki geçer. Ama gerçekten alışıyor insan aylardır bende alıştım ilaç falan kullanmıyorum artık
Mrveyman Beyzakvrkk aynen canım alıştım artık 3 4günde bir lavaboya çıkmaya 🤭🤭 inşallah doğumdan sonra bu sorun kalmaz bizde şimdilik az kaldı Ekim sonuna kdr böyle devam 😁😁😁
Leylak83 Mrveyman Ben hamileyken kabızlık yaşamadım... 42 günlük oldu bebegim ... hamilelikte olmayan kabizdan 42 gündür kurtulamıyorum....
Mrveyman Leylak83 Allah analı babalı büyütsün inşallah canım 🤱🏼🥰 bende doğumdan sonra korkum var böyle devam ederse diye
Leylak83 Mrveyman valla sanirim süt üretimi yüzünden vücutta su kalmıyor ondan mi kabizim anlamadim....