Smbl_gzl korkma canım benimde gözükmemişti alttan bakinca keseyi gördük bebek yoktu. Kese baya büyük bu kesede bebek görünmesi gerekirdi bos gebelik dedi hatta operasyon icin gün verdi. Ama benim icim hic rahat etmedi 3 gun sonra yine gittim bu sefer yine göremedi. Alttan yine baktığımızda nefes aldığımda kayboluyordu miniğim nefesimi tuttum ve bulduk kalp atışını da duyduk. 2 hafta sonraki kontrolümdede bebeğimin 1 hafta önde büyüdüğünü ögrendim. Suan 12 haftalık olduk 3 gün sonrada ikili teste giricez. Yani ilk 5 haftaya cok takılma. Ben bos yere üzülüp kendimi suçladım agladim kahroldum hep ama gidip kalp atışını duyduğumda rahatladim dünyalar benim oldu. Allahin izniyle sende duyarsin kalp atışını bazen bebeklerimiz nazlanabiliyor