Gamzelim066 en son 10 gün geçikti ondan önceki ayda 7 gün gecikti. Ama 5-6 ay önce devamlı günü gününe olurdum. Doktor baktı kist falan yok dedi. İlk evlendiğimdede yumurtaların çok hareketli hemen hamile kalırsın demişlerdi. Bu ay kan vereceğim ama yine gecekti 4 gün oldu. Başka belirti olarakta 3-4 aydır aşırı saç dökülmem vaar ve kasıklarımda ağrı oluyor zaman zaman bilemedim ya kafama çok taktım heralde nasıl bir şey bilmiyorumda. Etkileri neler onuda bilmiyorum. Adet olursam hemen gideceğim doktora. Sizin baya olmadığı olmuş benim hiç öyle olmadı.